Blog ini dibangunkan pada 28 Nov 2009 iaitu hari yang sama diadakan Perhimpunan Perdana Keluarga Haji Salleh
Blog iko dibuek pado 28 Nov 2009 iaitu ari nan samo diadokan Parimpunan Pardano Kaluargo Haji Salleh

MAKLUMAT TERKINI

Warna hijau adalah dalam bahaso urang awak. Kok salah arok dapek dimaafkan


01/01/2011 - 1.00 pg
Selamat Menyambut tahun baru 2011. Semoga tahun baru ini lebih mendekatkan lagi tali silaturrahmi antara kita anak cucu cicit piut Haji Salleh.




Arkib MAKLUMAT TERKINI di sini
 
Jom sembang-sembang di sini. Nak komen ke, nak bagi cadangan ke, nak kutuk ke, semua boleh demi kebaikan bersama. Tolong bagi tau cucu cicit piut Haji Salleh yang lain-lain tu..
Molah sembang siko. Nak komen ko, nak bagi cadangan ko, nak kutuak ko, kasado buliah dami kabaikan basamo. Toloang bagi tau cucu cicik piuik Haji Salleh nan lain-lain tu..

13 September 2010

Selamat Pengantin Baru Amilia Amrina



Jemputan ke majlis perkahwinan Amilia Amrina Afifuddin yang akan berlangsung pada 16 Oktober 2010 nanti sudah diterima. Terima kasih kepada Datuk Wira Dr Afifudin kerana sudi menjemput kami ke sana.

Amilia Amrina Afifuddin bertemu jodohnya dengan Muhamad Kamil Ramli. Majlis tersebut akan diadakan di buah hotel terkemuka di Kuala Lumpur. Kepada Muhamad Kamil Ramli, kami mengalu-alukan anda menjadi warga Anak Cucu Haji Salleh.

Kabarnya rombongan dari Alor Setar akan berangkat dengan sebuah bas persiaran. Rencananya sedang diatur oleh Ustaz Jamal.

1 comments:

Amilia berkata...

Terima Kasih banyak2 kepada semua yg hadir. Doakan kebahagiaan kami dan semoga kekal ke akhir hayat. Amin..

Catat Ulasan