Blog ini dibangunkan pada 28 Nov 2009 iaitu hari yang sama diadakan Perhimpunan Perdana Keluarga Haji Salleh
Blog iko dibuek pado 28 Nov 2009 iaitu ari nan samo diadokan Parimpunan Pardano Kaluargo Haji Salleh

MAKLUMAT TERKINI

Warna hijau adalah dalam bahaso urang awak. Kok salah arok dapek dimaafkan


01/01/2011 - 1.00 pg
Selamat Menyambut tahun baru 2011. Semoga tahun baru ini lebih mendekatkan lagi tali silaturrahmi antara kita anak cucu cicit piut Haji Salleh.




Arkib MAKLUMAT TERKINI di sini
 
Jom sembang-sembang di sini. Nak komen ke, nak bagi cadangan ke, nak kutuk ke, semua boleh demi kebaikan bersama. Tolong bagi tau cucu cicit piut Haji Salleh yang lain-lain tu..
Molah sembang siko. Nak komen ko, nak bagi cadangan ko, nak kutuak ko, kasado buliah dami kabaikan basamo. Toloang bagi tau cucu cicik piuik Haji Salleh nan lain-lain tu..

26 Februari 2010

Selamat Ulang Tahun Jahis Syahar Binti Jamal


JAHIS SYAHAR BINTI JAMAL menyambut ulangtahun kelahirannya yang ke-17 pada hari ini 26 Februari 2010. Jahis Syahar lebih mesra dipanggil Jahis ialah anak ke-5 dari pada 8 adik-beradik.

Anak kepada pasangan Ustaz Jamal bin Dato' Haji Hussain dan Puan Jemelah bt Saad, kini sedang menuntut di SMK Syed Mohamad Al-Bukhary, Alor Setar dalam tingkatan 5. Beliau akan menduduki peperiksaan Sijil Pelajaran Malaysia pada hujung tahun ini. Bapanya Ustaz Jamal bin Dato' Haji Hussain bin Haji Salleh adalah seorang guru dan ibunya juga seorang guru.

Semoga Jahis akan belajar bersungguh-sungguh untuk memperoleh keputusan yang cemerlang dalam SPM nanti. Kami juga mendoakan semoga Jahis beroleh kesihatan yang baik dan berjaya dalam mencapai cita-citanya. Amin

0 comments:

Catat Ulasan