Blog ini dibangunkan pada 28 Nov 2009 iaitu hari yang sama diadakan Perhimpunan Perdana Keluarga Haji Salleh
Blog iko dibuek pado 28 Nov 2009 iaitu ari nan samo diadokan Parimpunan Pardano Kaluargo Haji Salleh

MAKLUMAT TERKINI

Warna hijau adalah dalam bahaso urang awak. Kok salah arok dapek dimaafkan


01/01/2011 - 1.00 pg
Selamat Menyambut tahun baru 2011. Semoga tahun baru ini lebih mendekatkan lagi tali silaturrahmi antara kita anak cucu cicit piut Haji Salleh.




Arkib MAKLUMAT TERKINI di sini
 
Jom sembang-sembang di sini. Nak komen ke, nak bagi cadangan ke, nak kutuk ke, semua boleh demi kebaikan bersama. Tolong bagi tau cucu cicit piut Haji Salleh yang lain-lain tu..
Molah sembang siko. Nak komen ko, nak bagi cadangan ko, nak kutuak ko, kasado buliah dami kabaikan basamo. Toloang bagi tau cucu cicik piuik Haji Salleh nan lain-lain tu..

13 Februari 2010

Selamat Ulang Tahun Tiara Puteri Zalzana bt Nursyah Rizal


TIARA PUTERI ZALZANA BT NURSYAH RIZAL menyambut ulangtahun kelahirannya yang ke-4 pada hari ini 13 Februari 2010. Tiara Puteri adalah anak kepada Encik Nursyah Rizal bin Syariffuddin bin Abdul Hamid bin Haji Salleh.

Tiara Puteri dari Generasi ke-5 adalah anak sulung dari dua adik beradik. Beliau adalah cahaya mata kepada pasangan Encik Nursyah Rizal bin Syarifuddin dan Puan Nurjannah Binti Sulaiman Ali. Tiara Puteri mempunyai seorang adik lelaki bernama Muh. Attarsyah Rizal yang baru berusia 11 bulan.

Satu-satunya ahli keluarga Haji Salleh yang masih menetap di Indonesia., datuk kepada Tiara Puteri, Syarifuddin bin Abdul Hamid dari Generasi ke-3 kini  menetap di Pekan Baru, Sumatera Barat dan ada ketikanya menetap di Tanjung Pinang, Indonesia kerana beliau juga mempunyai rumah di Tanjung Pinang. 

Bapa Tiara Puteri, Nursyah Rizal bin Syarifuddin kini menetap di Jalan Cempaka Putih, Jakarta Pusat, Jawa Barat, adalah seorang Jurutera (insinyur) dan bertugas dengan Pemerintah (Kerajaan) Indonesia. Bidang kerja beliau adalah dalam urusan galian dan alam sekitar. Manakala ibu Tiara Puteri, Puan Nurjannah berasal dari Aceh, juga bertugas dengan Pemerintah Indonesia dalam bidang perubatan. 

Kami mengucapkan selamat menyambut ulangtahun kelahiran yang ke-4 kepada Tiara Puteri Zalzana, semoga panjang umur, cepat membersar, dimurahkan rezeqi dan diberikan kesihatan yang baik oleh Allah SWT. Amin.


***nota: Maaf, tiada gambar untuk disertakan. Harap bersabar

0 comments:

Catat Ulasan