Blog ini dibangunkan pada 28 Nov 2009 iaitu hari yang sama diadakan Perhimpunan Perdana Keluarga Haji Salleh
Blog iko dibuek pado 28 Nov 2009 iaitu ari nan samo diadokan Parimpunan Pardano Kaluargo Haji Salleh

MAKLUMAT TERKINI

Warna hijau adalah dalam bahaso urang awak. Kok salah arok dapek dimaafkan


01/01/2011 - 1.00 pg
Selamat Menyambut tahun baru 2011. Semoga tahun baru ini lebih mendekatkan lagi tali silaturrahmi antara kita anak cucu cicit piut Haji Salleh.




Arkib MAKLUMAT TERKINI di sini
 
Jom sembang-sembang di sini. Nak komen ke, nak bagi cadangan ke, nak kutuk ke, semua boleh demi kebaikan bersama. Tolong bagi tau cucu cicit piut Haji Salleh yang lain-lain tu..
Molah sembang siko. Nak komen ko, nak bagi cadangan ko, nak kutuak ko, kasado buliah dami kabaikan basamo. Toloang bagi tau cucu cicik piuik Haji Salleh nan lain-lain tu..

03 Disember 2009

ARKIB SEMBANG-SEMBANG 1


Kepada yang berminat untuk melihat semula sembang-sembang dalam "SHOUTBOX" boleh lihat di sini.

Arkib dari server shoutmix 30/11/2009 jam 12.00 tghmlm

Sebelum itu guna server http://www.shoutmix.com/:


Nizar: cepat apa pulak? esok masih adaa
irfan: cepat lah.........
irfan: cepat lah irfan dah nak tidur
Nizar: ok kalau ngantuk tidoq, esok kita panggil lagi ramai masuk sini
Mohd Afnan: paknjang tanya maklong sidar.. kompem dia ingt lg suma nama2 keturunan neh.. hee~
afiq: bleh kate gak a
irfan: walid pun dah mula menguap irfan pun nak tidoq
Mohd Afnan: hang sembelih lembu ka afiq.. ka hang tukang makan ja.. ha~
Nizar: irfan, siap dah, cuba refesh dan baca balik, betoi dak
irfan: tidoq dengan mata dengar dengan telinga, mata pejam telingatak tutup>
afiq: huih, mmg bagos
Nizar: esok nak up video korban
irfan: khairun nisak, ahmad ariff syawan, hani nabilah, samihah, ahmad arham rahimi, ahmad adnin
Nizar: irfan pi dengaq ka pi tidoq, walid kata irfan pi tidoq
Nizar: aimi, pasai tu paknjang buat blog ni, nanti kita semua pakat2 kenai adik bradik
irfan: tadi ikut walid pi dengar ceramah
Nizar: irfan, bagi nama abang kakak semua
aimi: aimi xtau,sorry
afiq: sape soh minom air sejuk byk sgt
Nizar: gambaq paknjang tu anak maksu sohet yang ambik, kalau tak buat macam tu, manala nak ada gambar paknjang hahaa
irfan: tak leh tidoq hidung selsema
afiq: btoi2
afiq: oih panjang nye
Nizar: irfan tidoq siang macam kucing hahahaa
irfan: ahmad irfan bin sukarnobin abd hamid bin haj saleh bin mohd khatib
afiq: irfan baik hg tdo
Nizar: haaa, baru panjang ingat nama ang irfan, nama penuh apa?
Mohd Afnan: awat gambaq paknjang ja byk.. paknjang x jd photographer ka? haha
Nizar: aimi aween & nana nama depa apa dia?
irfan: irfan pun tak tidoq lagi
Nizar: orait aimi, dah update, try refresh browser
Mohd Afnan: baguih~.. nnt send gambaq superimpose tu kat anan.. haha~
aimi: aimi aqilah
Nizar: aimi,nama awak tu apa plak? ahhahaa
SUKARNO: celcom
aimi: aufaaa...di mana kamuuuu~
Nizar: tak pa nan, nanti kita superimpose
Mohd Afnan: aih rugi blik awai.. kalu tak bleh msuk gambaq.. heee
aimi: najwa arifah,huda hayati,aina mardhiah
SUKARNO: yang aku jemput tu yang ambil vedio . aluminta dia buat 20salinan indsyallah rabu nie aku ni ambil
Nizar: aimi, bagi nama penuh kakak2 awak tu, paknjang nak update
Nizar: ooo la hang guna celcom broadband ka maxis?
aimi: aufa,gambar aufa ade
SUKARNO: tak kan memangjang nak guna yang free. daftar la boleh guna tak mana-mana bulan 12 nie kena pusing semua kelas paksi
Nizar: afiq tukaq mouse barulaa. tanya along
Nizar: aik! aku ingat hang hang jemput, laa laa laaaa
afiq: x kuar ape2 pon
SUKARNO: aku dokkubang teduh .aku pun takkenai nanti kita buat ruang jejak kasih
Nizar: suruh jerang ayaq sendiri laa. paksu ang minum ayaq mineral dah cukup
Nizar: kar hang ni dok tang mana la ni? kubang teduh ka, sebelah rumah aku?
Guest: kopi habes paksu. hehe
Nizar: kar, gambar yg profressional tu ambik ada tak?
Nizar: klik mouse kanan keluaq apa?
afiq: laen kali je la amik
afiq: x bleh
SUKARNO: tak dak sapaka nak tolong buat kopi ha
Nizar: kata tadi rosak. amacam afiq boleh save dah?
afiq: apsal plak
Nizar: mouse rosak bohlilin hahaaa
Nizar: Pelan2, nanti depa klik nama keluag gambaq
afiq: ntah, mouse problem kot
Lydia: ader paksu...jom kita ym...bleh on web cam sekali...kihkihkih
SUKARNO: kena buatpanduan bagi mudah
SUKARNO: tekan kanan save emej
SUKARNO: tak leh buat karuang sembang nei ada nama boh gambaq sekali. bila dah ramai nak tau dan nakkenai mana rupa satu-satunya
Aufa: Auni Najihah, Aufa Syukrina
afiq: salam pak njang camne nak amik gmbr2 nih
Nizar: ada lydia, generasi ke-3 tu
Nizar: Aufa, adik bradik hang tu nama penuh paknjang tak tau laa, habaq mai sat
Lydia: paknjang...nk gtau nie...mohamad zaki tu dh tak dak dah(divorce)... pastu nurrudinn areiff eja cam nie...nama chik (norhayati ) tak dak ka...
Nizar: yang lain2 cuba habaq mai, paknjang nak update on the spot
Nizar: manalah aku tau aufa, hahhaaa! nama apa yg betoi?
Aufa: Anas Syamil la...
Aufa: Pak Njang, bila masa plak anak angah nama Makbul?
Nizar: nanti kita tarok astro dlm ni, free kot! hahhaa
Nizar: camna abang topik, dapat tengok dak?
Solhi Tagor: off topik...chelsea dah score 1...
Nizar: hang boleh war-war dah. pelan2 aku update
SUKARNO: ramai yang tak berapa tau cara nak guna kena bagi panduan supaya mudah nak menafaatkan blog nie
Solhi Tagor: khik..khik...aku lupa...mata dah naik stone ni...
Nizar: tengok kat tepi kiri ada "ARKIB" klik mana2 gambar dia keluaq la
Nizar: reflesh browser laa
Nizar: refresh web. tengok bawah shoutbox ni
TAUFIK: nk tgk kt mana
Solhi Tagor: awat tak dak pon...
Nizar: Gambar2 baru dah masuk, jom tengok
Nizar: tak pa... baru nak warming up
SUKARNO: ada lagi yang tak tidoq ka . kena bagi tau yang lain blog nie mestilayan habis punya
SUKARNO: ada lagi yang tak tidoq ka . kena bagi tau yang lain blog nie mestilayan habis punya
Nizar: janji ada makan hahaa
Guest: mcm geng kita la..mau ceria sedia..tak kira tmpat ..no protokol punya
Nizar: tu baru sekali buat gathering, dah banyak kali ok kot hahhaa
Solhi Tagor: ...ceriakan suasana majlis...tak merapu tak seronok kan..
Guest: abg tgk geng datuk husin ngn saudagar hamid ja...yg lain suma protokol....kihkihkihkih
Nizar: hj muin tidok dah ka?
Nizar: geng datok husin kot
Solhi Tagor: memang ok la.syabbas!!!
Guest: dlm lima ahli keluarga kemarin nie...geng mana yg merapu lebih...hahahha...cuba teka
Nizar: patut sengap. amacam gambaq tu? aku suruh member KL record
Solhi Tagor: aku dok tengok mu ni...
Nizar: mana tagor ni, takkan dah tidoq
Nizar: orait - check email hang
SUKARNO: esok pagi aku balik malam nie tidoq kat gunung mak metua aku tak sihat tak dak sapa nak jaga abang syukri dok wat kat hospital kak sarah jaga
SUKARNO: tadi masa kenduri rumah ustazawang kooo abang din kak zah bagi maklumat terkini keluarga dia
Nizar: buku kuning pon aku tak ambik hahhaa. pasai tu la aku dok taram saja
SUKARNO: dalam buku kuning tu aku taruk semua sekali cuma ada sikit pembetulan dan penambahan
Nizar: tengok kat tepi tu
Nizar: anak2 sol pon sama hahhaaa
Nizar: Kar nama anak2 hang tu apa? aku lupa laa
Nizar: Dalam ni pon ada! aku dah up ke utube
SUKARNO: dato nahmi adik al marhum ustaz suhaimi breg jen bersara kor agama sebelum jamilkhair
Solhi Tagor: salam,aku dah masuk.baru balik bisnes...best juga tengok tv 1 kemarin.
Nizar: Suruh depa tengok, lepas tu komen, nanti aku update
Nizar: Gambar2 yg aku tarok tu aku tak tulis caption pon. Aku tak kenal semua tuh
Nizar: sapa pulak dato' najmi tu
SUKARNO: la aku ada digunung baru balik dari kodiang pi teman dato najmi ceramah
Nizar: No problem. Kita update sekali
SUKARNO: maklumat ada kat aku gambar kelmarin pun banyak
Nizar: mail
Nizar: email kat saya pon boleh kat sukarno pon boleh. Lagi senang tarok 2 address sekali
Guest: nk email gambaq kt spa?
Guest: mohamad zaki (c)
Nizar: Nama menantu abang
Guest: 2. nurrudinn arieff 3. nurul ainnatul syeima cucu : nurin darwiesya
Guest: 1. nurul lydia
Nizar: Nama anak2? dan menantu
Nizar: orait bang
ahmad taufik: kawin ngn nooraini bt abu bakar
Nizar: Lepas tu klik "SHOUT" bawah kotak tu. selesailah sudah
Nizar: 3. Tulislah apa-apa pon dalam kotak bawah tu....
Nizar: 2. Tang website tu tulislah web kalau ada, kalau tadak biarkan kosong
Nizar: 1. Masukkan nama (nama samaran atau nama kampong).
Nizar: Cara-cara nak tulis mesej. Tengok kota kat tepi sebelah kanan tu.

Started 29.11.2009 23:05:

0 comments:

Catat Ulasan