Blog ini dibangunkan pada 28 Nov 2009 iaitu hari yang sama diadakan Perhimpunan Perdana Keluarga Haji Salleh
Blog iko dibuek pado 28 Nov 2009 iaitu ari nan samo diadokan Parimpunan Pardano Kaluargo Haji Salleh

MAKLUMAT TERKINI

Warna hijau adalah dalam bahaso urang awak. Kok salah arok dapek dimaafkan


01/01/2011 - 1.00 pg
Selamat Menyambut tahun baru 2011. Semoga tahun baru ini lebih mendekatkan lagi tali silaturrahmi antara kita anak cucu cicit piut Haji Salleh.




Arkib MAKLUMAT TERKINI di sini
 
Jom sembang-sembang di sini. Nak komen ke, nak bagi cadangan ke, nak kutuk ke, semua boleh demi kebaikan bersama. Tolong bagi tau cucu cicit piut Haji Salleh yang lain-lain tu..
Molah sembang siko. Nak komen ko, nak bagi cadangan ko, nak kutuak ko, kasado buliah dami kabaikan basamo. Toloang bagi tau cucu cicik piuik Haji Salleh nan lain-lain tu..

31 Januari 2010

Selamat Ulang Tahun Jalaluddin bin Jamal


JALALUDDIN BIN JAMAL menyambut ulangtahun kelahirannya yang ke-22 dilahirkan pada 31 Januari 1988 di Kuching, Sarawak. Anak sulung kepada Ustaz Jamal bin Dato' Haji Hussain dan Puan Jemelah bt Saad terdiri dari 8 beradik, 3 lelaki dan 5 perempuan.

Bercita-cita menjadi seorang guru, Jalaluddin kini sedang menuntut di Universiti Pendidikan Sultan Idris (UPSI), Tanjung Malim, mengikuti jejak kedua ibu bapanya yang juga menjadi guru. Beliau juga lebih mesra dengan panggilan 'Jalal'.

Apa yang menarik dari keluarga Jalaluddin ialah kesemua nama adik-beradik beliau termasuk kedua-dua ibu bapanya bermula dengan huruf 'JIM" atau "J". Mereka kini menetap di Langgar, Alor Setar, Kedah.

Beliau adalah seorang yang peramah, periang dan mudah mesra dengan sesiapa sahaja. Semoga Jalaluddin bin Jamal berjaya mencapai cita-citanya sebagai seorang pendidik yang cemerlang dan diberikan Allah SWT kesihatan yang baik sepanjang masa. Amin.

2 comments:

Pak Anjang berkata...

Agak2 la dalam family hangpa ni sapala yang nak jadi ustad macam ayah hangpa tu?
kalau tadak, ustazah pon bolehlah

solhitagor berkata...

hebat Jalal dan Jamal...sila baca artikel di majalah ANIS Februari..."CARILAH JAMAL DAN JALAL..." kalau nak order online sila ke http//www.stormreaders.net/solhi

Catat Ulasan